PORTA KMI POLAND S.A. wdrożyła projekt nowych kart gwarancyjnych w wersji cyfrowej. Zastąpiły one dotychczasowe książeczki gwarancyjne, umożliwiając szybszą i bardziej przyjazną komunikację z klientami.
Jak działa nowa Wirtualna Karta Gwarancyjna?
Od dłuższego czasu mocno stawiamy na rozwój technologii, dlatego pomysł zamiany karty papierowej na elektroniczną był dla nas naturalny. Oprócz atutów dla klienta, projekt Wirtualnej Karty Gwarancyjnej ma też duży potencjał rozwojowy. Łatwo połączyć go z większym systemem lub dodać nowe moduły. Duże znaczenie miał też dla nas fakt oszczędności papieru, wpisujący się w proekologiczne działania PORTA DRZWI
Grzegorz Białczak, Wiceprezes Zarządu PORTA KMI Poland
Personalizacja – nowa funkcjonalność
Technologia na usługach doświadczeń klientów
Klient otrzyma dane o produktach i procesach w chwilach, kiedy będzie ich najbardziej potrzebował. Ułatwi mu to przeglądanie oferty, dobór i montaż drzwi.
Grzegorz Białczak z PORTA KMI Poland