PORTA KMI POLAND SA zamknęła 2020 rok obrotami o wartości 574 mln zł i wielkością produkcji na poziomie 1 700 000 produktów. Pierwszy kwartał jest optymistycznym początkiem 2021 roku, ze wzrostami sprzedaży rzędu 30%, w porównaniu z pierwszym kwartałem roku poprzedniego.
Ubiegły rok, mimo wielu trudności, był dla nas bardzo dobry po względem sprzedaży. Osiągnęliśmy przychody zarówno ze sprzedaży krajowej, jak i zagranicznej, nawet na wyższym poziomie niż sobie założyliśmy rok wcześniej. Widać wyraźnie, że Polacy wciąż jeszcze chętnie inwestują w wyposażenie swoich domów i mieszkań. Wiemy jednak, jak szybko ta sytuacja może się zmienić. Dlatego nie zwalniamy tempa. W nowej strategii 2021+ postawiliśmy sobie bardzo ambitne cele i zamierzamy je zrealizować. Oczywiście wspólnie z naszymi partnerami biznesowymi.
Grzegorz Białczak, Wiceprezes Zarządu i Dyrektor Zarządzający PORTA KMI POLAND
Najważniejsze liczby przygotowanej przez nas strategii 2021+ to 12 miesięcy i 10 strategicznych punktów, wg których będziemy działać w tym konkretnym czasie. Dziś mamy unikalną szansę na zbudowanie biznesu na nowo. W trosce o klienta i jego potrzeby. Jesteśmy gotowi, by podwoić obroty PORTA i przekroczyć 1 mld PLN w najbliższych 2 latach. Mamy potencjał, by dołączyć do grona największych marek świata. Mamy też ogromną radość z ambitnych celów, by wejść do światowej ligi
Artur Pęksyk, Członek Zarządu, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu PORTA KMI POLAND