Największe targi w historii firmy, nowa strona internetowa, kampania reklamowa, premierowe usługi i narzędzia dla Klientów oraz Sprzedawców. Tradycyjnie w stylu PORTA, przełamując rynkowe trendy i wyznaczając nowy poziom dla branży, producent drzwi obchodzi 30-lecie działalności.
16-19 maja w Cukrowni Żnin odbędą się Targi PORTA 2022 – „30 lat otwartości”. Ten szczególny jubileusz traktowany jest przez PORTA zarówno jako powód do dumy, jak i ambitne wyzwanie. Producent wysoko zawiesił więc poprzeczkę. Na 2500 m2 powierzchni targowej przygotowano 7 dedykowanych stref tematycznych, do pracy, nad którymi zaangażowano 150 pracowników producenta. Co znajdą tam zaproszeni goście?
7 stref, 150 produktów, 30 nowości
Premiery produktowe w strefie nowości (również pionierskie dla PORTA rozwiązania), spojrzenie w przyszłość w strefie trendów, informacje o tym jak powinien wyglądać i działać salon idealny i optymalna ścieżka Klienta, prezentacja usługi bezpłatnego pomiaru, warsztaty szkoleniowe i montaże na żywo, a nawet testy „na żywym organizmie” w strefie usług monterskich. Oprócz tego produkty dedykowane obszarowi użyteczności publicznej, deweloperom, sektorowi medycznemu i hotelowemu w strefie inwestycji i badań, solidna porcja wiedzy sprzedażowej i marketingowej podczas prelekcji w strefie burakino oraz aktywności i odpoczynek w strefie active. Oprócz tego promocje, konkursy i niespodzianki. Dzień targowy jest szczelnie wypełniony.
Nowa strona internetowa i kreator produktowy
Nowości produktowe i niespodzianki dla Klientów to oczywiście clue każdego wydarzenia targowego. PORTA trzyma się tej formuły, a nawet idzie krok dalej, przedstawiając debiuty akcesoriów drzwiowych – kolekcja uchwytów i klamek AZURA – czy zestawu PORTA Door Care, służącego pielęgnacji mebli. Chwali się też premierą spotu reklamowego „By w końcu móc powiedzieć ‘UFF...’”, pokazującego, że remont mieszkania to często mnóstwo wpadek i wielka przygoda, na którą nie zawsze jesteśmy przygotowani, jednak dzięki PORTA można doświadczyć „Uff…”, czyli wytchnienia po zakończonych pracach.
W tegorocznych Targach PORTA 2022 – „30 lat otwartości” weźmie udział ponad 2000 partnerów biznesowych producenta. Wydarzenie ma charakter zamknięty.