PORTA, jeden z największych w Europie producentów drzwi, marka z ponad 30 letnią historią, rozpoczęła kampanię „Uff! Dobry wybór na lata”. Nowe działania komunikacyjne są kontynuacją ubiegłorocznej komunikacji marki.
Zwrot „Uff!” po raz kolejny symbolizuje ulgę, komfort i opiekę nad klientem, czyli wartości, które PORTA oferuje klientom podczas trudnego dla nich czasu remontu, jak również po nim. W tym roku PORTA skupia się na podkreśleniu wysokiej jakości produktów, komunikacji profesjonalnych usług dodatkowych, wygody zakupu i pokazaniu ponadczasowego desingu. Dzięki temu zakup drzwi PORTA to wybór na lata.
Działania kampanijne rozpoczęły się na początku lipca i będą trwać do końca roku. W ramach kampanii PORTA przygotowała szeroko zakrojone działania wizerunkowe z influencerami, szereg promocji wspierających sprzedaż oraz specjalny konkurs dla partnerów biznesowych, a także architektów i projektantów wnętrz.
Atrakcyjne promocje produktowe i usługowe
Od początku lipca 2023 na stronie PORTA można dowiedzieć się o atrakcyjnych promocjach produktowych. Intensywnie promowany w Internecie i Punktach Sprzedaży PORTA pakiet pięciu unikatowych promocji produktowych i usługowych, to pierwszy z serii elementów kampanii „Uff! Dobry wybór na lata!”.
Promocje obejmują: atrakcyjną niższą cenę modelu PORTA HIDE, bezpłatny Pakiet Bezpieczeństwa PORTA na 3 lata, klamkę za 1 grosz do wybranych kolekcji drzwi lakierowanych, drugie skrzydło tańsze o 50% na wybrane kolekcje drzwi PORTA oraz hity sprzedaży (kolekcję: PORTA VERTE PREMIUM Model E.5 i PORTA HIDE Model 1.1) dostępne od ręki.
Szczegóły wszystkich promocji można sprawdzić na www.porta.com.pl/promocje
Popularni influencerzy w kampanii PORTA
W wizerunkowej części kampanii „Uff! Dobry wybór na lata” PORTA odwiedza swoich Klientów, aby w naturalny i ciepły sposób pokazać korzyści z posiadania produktów i usług PORTA. Klientów, w imieniu marki PORTA, odwiedzają popularni influencerzy, którzy podkreślają wartości marki — zaufanie, jakość, design, wygodę i bezpieczeństwo.
Do udziału w wizerunkowych spotach i sesji zdjęciowej marka zaprosiła Darka Stolarza - najpopularniejszego stolarza w Polsce, Marikę Jóźwiak - znaną z programów telewizyjnych architektkę wnętrz, Annę Nowak Ibisz - prezenterkę telewizyjną, aktorkę, ekspertkę od gadżetów i nowinek technologicznych ułatwiających codzienne życie, Ann Living - projektantkę wnętrz, autorkę jednego z największych w Polsce profili na Instagramie dotyczącego wystroju wnętrz, Ekskluzywnego Menela - jednego z najbardziej popularnych blogerów lifestylowych piszącego o męskim świecie oraz Michalinę Grzesiak - twórczynię bloga "Krystyno, nie denerwuj matki”, na którym stara się pokazywać kobietom, jak odpuścić oczekiwania i czerpać z życia pełnymi garściami.
Komunikacja wizerunkowa marki PORTA ruszyła na początku sierpnia. Komunikaty PORTA będą szeroko promowane w Internecie, social mediach, na kanałach influencerów oraz w Punktach Sprzedaży PORTA.
Konkurs dla architektów i projektantów
PORTA przygotowując działania komunikacyjne w 2023, nie zapomniała także o architektach i projektantach. Specjalnie dla tej grupy, marka we współpracy ze swoim Teamem CX Design stworzyła konkurs PORTA DESIGN AWARDS. W jego ramach uczestnicy proszeni są o stworzenie wizualizacji wnętrza z wykorzystaniem drzwi z kolekcji 4 ŻYWIOŁY.
W jury konkursu obok CX Design Teamu PORTA zasiada Tomek Rygalik, główny projektant w Studio Rygalik, pracujący nad architekturą i produktami dla wiodących polskich i zagranicznych marek.
Pula nagród w konkursie to aż 65 000 zł!
Więcej informacji o samym konkursie znajduje się na stronie www.otworzdesign.pl/konkurs
Wszystkie aktualności i informacje dotyczące kampanii "Uff! Dobry wybór na lata" można śledzić na stronie www.porta.com.pl/promocje oraz w mediach społecznościowych marki.