10 spotkań w 7 miastach, 60 godzin prelekcji, blisko 1500 gości. Mobilna ekspozycja, 26 nowości produktowych, tysiące rozmów i uśmiechów. Tak wyglądało tegoroczne ROADSHOW PORTA Produkt x Biznes. To już trzeci taki event w historii marki.
ROADSHOW PORTA 2024 Produkt x Biznes zawitał w marcu do Gdańska, Poznania, Wrocławia, Warszawy, Łodzi, Bytomia i Krakowa. Był to pierwszy cykl spotkań z siecią sprzedaży drzwi PORTA. Kolejna trasa eventu obejmie sieć eksportową - Słowację oraz Czechy.
Produkt x Biznes
Podczas spotkań sprzedawcy drzwi PORTA mogli zaznajomić się z nowościami produktowymi, a także poznać tegoroczne promocje i narzędzia sprzedażowo - marketingowe. Na uczestników wydarzenia czekały również konkursy i miłe niespodzianki.
PORTA wierzy, że szczegółowe przybliżenie narzędzi marketingowych i nowej oferty produktowej oraz możliwość zobaczenia nowości "na żywo", będą pomocne partnerom biznesowym w obsłudze klientów. Na pewno pomogą w tym przekazane podczas PORTA ROADSHOW 2024 drukowane publikacje (katalogi, "Gazeta Roadshow-owa", broszury i ulotki), materiały marketingowe oraz wzorniki nowych oklein.
Przez cały czas trwania PORTA ROADSHOW 2024 można było porozmawiać i skonsultować się z ekspertami marki PORTA. Dla organizatora ważne było poznanie zdania sieci sprzedaży, która z wielką chęcią dzieliła się swoimi doświadczeniami. Przerwy w programie eventu były idealnym czasem na dyskusje i wymianę opinii.
PORTA ROADSHOW 2024 był również doskonałym momentem, by zapoznać się z największą ofertą na rynku - PRODUKT W MAGAZYNIE PRODUCENTA, czyli drzwi dostępnych szybciej niż w standardowym zamówieniu.
Sieć sprzedaży mogła również wyrównać swoją wiedzę o obowiązujących promocjach PORTA:
Dziękujemy za rekordową frekwencję podczas PORTA ROADSHOW 2024 i setki pozytywnych opinii! A także za przekazanie swoich sugestii i spostrzeżeń dotyczących naszych produktów i usług. Te uwagi są dla marki PORTA niezwykle pomocne w doskonaleniu oferty. Bardzo cenimy również wszystkie rozmowy, które odbyliśmy z gośćmi na temat sprzedaży, produktów i obsługi. Nie możemy się doczekać możliwości kolejnych spotkań.