9 inspirujących spotkań w 8 wyjątkowych lokalizacjach w największych miastach Polski i łącznie 9 wydarzeń za granicą - na Słowacji, w Czechach i na Węgrzech. Tak wyglądało tegoroczne ROADSHOW PORTA Produkt x Biznes. To czwarta edycja tego eventu w historii marki.
Podczas ROADSHOW zaprezentowaliśmy 23 produkty na ekspozycji w tym 15 nowości produktowych, rozdaliśmy 2000 próbek nowości kolorystycznych, gift packów i kaczuszek, podzieliliśmy się "know-how" marki i zainspirowaliśmy do działania blisko 1400 Sprzedawców i Architektów. Bo PORTA to nie tylko produkt. To Produkt x Biznes - partnerstwo, które napędza nasz rozwój.
ROADSHOW PORTA 2025
Tegoroczna, 4 już edycja eventu, odbyła się w Poznaniu, Wrocławiu, Zabrzu, Rzeszowie, Krakowie, Łodzi, Warszawie i w Gdańsku. Eksportowa edycja pojawiła się na Słowacji, w Czechach i na Węgrzech.
100% wodoodporna ościeżnica HYDRO PROTECT™
Jednym z kluczowych wydarzeń tegorocznego ROADSHOW w Polsce i za granicą była premiera 100% wodoodpornej ościeżnicy HYDRO PROTECT™ do zadań specjalnych. To pierwsza i jedyna na rynku europejskim w 100% wodoodporna ościeżnica. To zarazem rozwiązanie, które na nowo definiuje trwałość, zapewniając 100% ochronę ościeżnicy przed wilgocią i odkształceniami.
HYDRO PROTECT™ to idealne rozwiązanie do łazienek, pralni i innych pomieszczeń o zwiększonej wilgotności.
Jednym z kluczowych elementów naszej ekspozycji na ROADSHOW i hitem wśród odwiedzających był specjalny ekspozytor z HYDRO PROTECT™, który udowodnił, że 100% wodoodporności to fakt! Każdy mógł się przekonać jak ościeżnica HYDRO PROTECT™ sprawdza się w ekstremalnych warunkach wielogodzinnej ekspozycji na wodę.
Nowe możliwości w ofercie drzwi zewnętrznych PORTA THERMO
Podążając za najnowszymi trendami i oczekiwaniami naszych Klientów dodaliśmy do oferty PORTA THERMO kolekcje, zarówno nowoczesne, jak i klasyczne, a także nowe modele, nowy rodzaj wykończenia powierzchni - Lakier Premium - aż 8 kolorów, wiele opcji wyboru naświetli, a także możliwość elastycznego dopasowania wymiarowego.

Cezary Piechota, Product Manager PORTA
Nasza kompleksowa oferta drzwi i naświetli pozwoli stworzyć wymarzone wejście do domu, gdzie design łączy się z funkcjonalnością. Ekspozycje z nowymi drzwiami zewnętrznymi stalowymi PORTA THERMO można było zobaczyć podczas ROADSHOW.
Strefa Architekta PRO i inwestycje
Dbamy też o naszych Projektantów i Architektów. Podczas ROADSHOW została zaprezentowana handlowcom prezentacja "PORTA PRO. Twój klucz do świata profesjonalistów". Podczas prelekcji można było dowiedzieć się dlaczego współpraca z Architektem jest ważna. Została zaprezentowana także platforma internetowa dla Architektów i Projektantów - Strefa Architekta PRO.

Sandra Wojewska, Starszy Specjalista ds. Architektów i Projektantów Wnętrz PORTA
Produkt x Biznes
Podczas spotkań i licznych prelekcji prowadzonych przez naszych ekspertów, Sprzedawcy drzwi PORTA mieli okazję zapoznać się z najnowszymi produktami, a także dowiedzieć się o tegorocznych promocjach oraz narzędziach sprzedażowo-marketingowych.

Magdalena Jakóbiak, Kierownik Działu Komunikacji Marketingowej B2B PORTA
Wierzymy, że PORTA to nie tylko produkt. To Produkt x Biznes - partnerstwo, które napędza nasz rozwój. Możliwość zobaczenia "na żywo" nowości produktowych i ich omówienie przez naszych ekspertów, pomogą naszym partnerom biznesowym w obsłudze klientów. A już na pewno pomogą w tym, przekazane podczas eventów, materiały marketingowe i brand hero kampanii HYDRO PROTECT™ - czyli urocza, żółta kaczuszka, która stała się hitem storytellingu w relacjach uczestników ROADSHOW!
ROADSHOW platformą dialogu
Podczas trwania PORTA ROADSHOW 2025 uczestnicy mieli możliwość rozmowy i konsultacji z ekspertami marki PORTA. Organizatorom zależało na poznaniu opinii sieci sprzedaży, która chętnie dzieliła się swoimi doświadczeniami. Przerwy w programie wydarzenia były doskonałą okazją do dyskusji i wymiany poglądów.

Ekspozytor z HYDRO PROTECT™
Dziękujemy za niespotykaną frekwencję podczas tegorocznego ROADSHOW oraz za setki pozytywnych opinii! Jesteśmy wdzięczni za wszystkie sugestie i uwagi dotyczące naszych produktów i usług, które są dla nas niezwykle cenne w procesie doskonalenia oferty. Bardzo doceniamy również wszystkie rozmowy, które przeprowadziliśmy z naszymi gośćmi na temat sprzedaży, produktów i obsługi. Z niecierpliwością czekamy na kolejne spotkania.