Artur Pęksyk znalazł się wśród najlepszych marketerów w Polsce. Lider zarządzający strategią marketingowo-sprzedażową polskiego producenta został Laureatem Konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2019 w kategorii Dom i Wnętrze.
Gala Finałowa 9. Edycji Konkursu Dyrektor Marketingu Roku odbyła się 28 listopada 2019 r. w ramach dwudniowego kongresu Executive Summit 2019. W tym roku panele i prelekcje podejmowały dyskusję wokół hasła „HYBRID STRATEGY”. Podczas konferencji podsumowano najistotniejsze nowości, związane z łączeniem obszarów zarządzania, technologii, marketingu i sprzedaży, które inspirowały zarządy znanych marek do rozwoju ich strategii.
Konferencja zakończyła się rozstrzygnięciem konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2019 (DMR2019), który już od 9 lat organizowany jest przez Mediarun.com. Główną ideą konkursu jest wyłonienie wyróżniających się polskich zespołów marketingowych oraz szefów marketingu, osiągających ponadprzeciętne wyniki. Kapituła Konkursu podkreślała ich kluczową rolę w budowaniu przewagi konkurencyjnej marek.
To ważna nagroda, ale taktuję ją jako wyróżnienie dla całego mojego zespołu. Dzięki ich pasji oraz zaangażowaniu możemy wspólnie realizować te małe i dużo większe, wyjątkowe projekty
Artur Pęksyk, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu
Artur Pęksyk od 7 lat odpowiada w PORTA za strategię marketingową i komunikację. Znalazł się wśród zwycięskich liderów tak znanych brandów jak Carlsberg, mBank, BMW czy Samsung.